liza---traen.reismee.nl

Au revoir, Afrique!

Laatste dag in Dogbo.

Mijn 2 laatste filmrolletjes flitsen er bedacht door. Ik kan niet wachten om ze te ontwikkelen!

Het was rustig vandaag en dat was goed.

Het Lerarenkorps van de school wou ook een groepsfoto zoals de kinderen gisteren. De kinderen bleven in klas; af en toe kwam een te nieuwsgierig kindje wel kijken. Het ging vlot. Eén van de mannelijke leerkrachten was niet op de hoogte en zei met lichte paniek " j'ai oublié mon parfum"...

Na een week herkennen de mensen je en sommigen kennen mn naam. Ik pakte een pint met enkele locals :)

Om deze fantastische week te eindigen was er een feest georganiseerd. De jeugd van Dogbo had een programma in elkaar gestoken vol muziek, dans en toneel en veel dankspeeches.

Kinderen kwamen vlak voor je dansen met als bedoeling dat je geld tegen hun zwetende voorhoofden zou kleven. We kregen elk een op maat gemaakt pak of kleedje in een typisch Afrikaanse stof. Net voor we allen bojna indommelden was het feest voorbij en nemen we afscheid. Nog een laatste keer de hobbelige weg afleggen tussen Dogbo en Lokossa.

Vandaag is het zaterdag en gaan we een lange terugrit tegemoet die we zorarenkorps van de schoole

Om deze fantastische week te eindigen; was er een feest georganiseerd. De jeugd van Dogbo had een programma in elkaar gestoken vol muziek, dans en toneel en veel dankspeeches.

Vandaag is het zaterdag en gaan we een lange terugrit tegemoet die we zo

luctraen@live.be

Allee Liza zit er al weer op :iets waar je al tijdje naar uitkijkt is toch zorap gepasseert :is zoals lekker eten bereiden:veel voorbereiding en werk om het klaar te maken :en het glijd ook zo rap naar binnen :niet aan te veranderen ! Ik wens je goeie terugreis en behouden thuiskomst grts;Papa